7 věcí, které trápí naše pacienty
Dlouhá čekací doba
Mnoho z našich pacientů trápí na prvním místě dlouhá čekací doba. Ať mají akutní bolesti, chronické nebo jsou po operaci, delší čekací interval je moc nepotěší. V tomto případě se rychleji asi dostanou do soukromého zařízení než státního, ale ani v tomto případě mnoho z nich uspokojeno není, neboť si léčebnou péči navíc musí platit.
Obsazené telefony
Mnoho pacientů, potažmo klientů může trápit, že se nám nemohou dovolat a omluvit se. Ať už máme telefon obsazený nebo se zrovna věnujeme někomu jinému a nezvedáme ho. V tomto případě jsou možnosti jako napsat nám omluvnou sms nebo e-mail k nezaplacení. Další možností, jak tuto patálii vyřešit, je když se sami přihlásí do rezervačního systému a rezervaci si změní.
Ztracená permanentka
Pokud pacienti dostanou klasickou, malou, papírovou permanentku, kde mají od nás pečlivě rozepsanou elektroléčbu a cvičení, často se stane, že ji někam založí, umáčí nebo dokonce ztratí a my musíme celý proces znovu opakovat. Pacienti/klienti navíc vůbec nemusí být nezodpovědní nebo chaotičtí, aby se jim daná věc stala. Bohužel to potom netrápí jenom je, ale i nás. V tomto případě se máloco vyrovná elektronické permanentce ve Fyzionu, která šetří to nejcennější co máme a to je náš čas. Další výhodou systému Fyzion je, že naši pacienti/ klienti mohou navíc kombinovat různé permanentky pro různorodé činnosti jako je cvičení, elektroléčba, vodoléčba nebo rázová vlna.
Zapomenutí na fyzioterapii
Někteří vytížení pacienti/klienti na fyzioterapii prostě a jednoduše zapomenou, pokud si termín nenapíšou do diáře nebo neudělají poznámku v telefonu. V ordinaci nám vše odkývou, ale po zavření dveří už to vypustí z hlavy, aniž by to často udělali schválně. Není nad to, poslat jim den před fyzioterapií upomínkovou sms, která jim návštěvu připomene. SMS můžeme poslat manuálně nebo využít funkci ve Fyzionu, který zprávy posílá automaticky.
Netrapte vaše pacienty
Používejte Fyzion a vyřešte většinu těchto problémů díky jednoduchému systému, který usnadní práci nejen vám, ale i vašem pacientům.
Nedostatečná empatie
Většina pacientů/ klientů, kteří k nám přicházejí, mají obavy. Strach z toho, co jim řekneme, obavy ze svlékání, strach z toho, jak to bude celé probíhat. Představme si sebe sama, když máme jít k neznámému doktorovi nebo někam poprvé. Tak přesně se cítí i oni. Můžeme jim obavy zmírnit alespoň naším přístupem a vcítěním se.
Zapomenuté cviky
Stává se, že naši pacienti, potažmo klienti, prostě námi zadané cviky zapomenou. A ne vždy to musí být jenom lajdáci, kteří se na to prostě a jednoduše vykašlou. Můžeme jim to ulehčit, že jim na konci lekce alespoň v bodech napíšeme nebo načrtneme, co mají doma dělat, popřípadě skončíme s naším zácvikem o něco dříve a necháme je, ať si to sami napíšou, jak potřebují, aby se v tom doma vyznali. Další a možná ještě jednoduší variantou v dnešní době je, že je v pozici vyfotíme a tím ji proces alespoň trochu ulehčíme.
Platba pouze v hotovosti
Žijeme v bezkontaktní době, kdy všechno řešíme přes internet a nemáme u sebe často ani hotovost, neboť využíváme pouze a jenom platební karty a to platí i u lékaře nebo fyzioterapeuta, kde jsme potom zaskočeni a nepříjemně překvapeni. A takhle jsou na tom i naši pacienti, potažmo klienti. Ať už si musí platit terapii celou nebo jenom doplácet na fyzikální terapii, popřípadě tejpování. V těchto případech jim to usnadníme platebním terminálem, i přesto, že z něho platíme poplatky, tak možnost platby kartou je jednoznačně pro-klientský servis.