Obecně dotazy k aplikaci

Ano můžete. Fyzion nabízí Registraci zdarma a v rámci tarifu Free můžete aplikaci neomezeně dlouho používat. Po registraci je možné používat většinu funkcí, které Fyzion poskytuje. Více informací najdete v Ceníku.

Ano, aplikace Fyzion běží na chráněné platformě cloudového řešení DigitalOcean, ne který spoléhá přes 600 tisíc dalších klientů. Více o bezpečnosti se můžete zde.

Veškerá data jsou ukládány v souladu s normou GDPR. Samotné GDPR mezi vámi a pacientem je pak řešeno speciální funkcí, o které se můžete dozvědět více zde.

Veškerá citlivá a osobní data jsou šifrována tak aby i při jakémkoliv potencionálním úniku nebylo možné data přečíst.

Aktuálně Fyzion má pojištění zodpovědnosti na celé území EU.

Nemusíte. Do aplikace se přihlašujete přes webový prohlížeč (Google Chrome, Internet Edge, Firefox, Safari a další). Tím pádem vám stačí jakékoliv zařízení s přístup na internet a příslušným prohlížečem a můžete Fyzion obsluhovat třeba z druhé strany světa.

Data jsou zálohována prakticky neustále. Jestliže dojde z vaší strany k nechtěnému smazání některých dat, jsme schopni vám data obnovit. Jedná se ale o individuální záležitost, kdy se berete v potaz několik faktorů jako například jaká data byla smazána a kolik času od smazání proběhlo. V případě nechtěného smazání dat doporučujeme kontaktovat nás co nejdříve.

Export je možný, vždy záleží na formátu, ve kterém chcete data exportovat. Většina dat jde exportovat i manuálně ve formátu .xlsx nebo .pdf

Ano, po registraci máte pár dní na splnění jednoduché výzvy. Po jejím úspěšnem dokončení na vás čeká odměna v podobě aplikace Fyzion v tarifu Standard na 3 měsíce zdarma.
Jestliže výzvu nestihnete splnit, vždy je možné domluvit se individuálně. Stačí se nám ozvat a vždy vyjdeme rádi vstříc.

Ano, předplatné můžete ukončit kdy chcete více se můžete dozvědět v obchodních podmínkách v bodě 3.8. nebo v tomto článku.

Ano, je možné se účastnit buď veřejného webináře, který pořádáme každý měsíc. Nebo druhá možnost je domluvit individuální školení online nebo u vás v ordinaci. V takovém případě nás prosím kontaktujte a domluvíme podrobnosti (termín, místo). Školení děláme zdarma.

Zákaznická podpora Fyzionu je zdarma. 

Podpora funguje na emailu, telefonu i online chatu.

Ve spolupráci s advokátkou JUDr. Barborou Steinlauf, která se specializuje na zdravotnické právo, máte možnost se přímo spojit a svou záležitost dořešit, zavolejte nebo napište https://www.barborasteinlauf.cz

Otázky ohledně jednotlivých funkcí Fyzionu

Ano, Fyzion umožňuje vykazování pro pojišťovny. Podrobnosti najdete na stránce Vykazování na pojišťovny.

Nyní lze tisknout celou kartu pacienta včetně všech návštěv. 

Zároveň je možné tisknout „lékářské“ zprávy tzv. tisknout jednotlivé návštěvy pacienta včetně popis procedur a dalších informací.

Rovnou odesílání na mail zatím v plánu není, ale třeba brzy to Fyzion bude umět.

Ano, přesně pro vás je určena funkce předplatné!

Ano, je to možné. V detailu návštěvy, hned vedle tlačítka "Uložit", naleznete šipku. Kliknutím na ni se vám otevře možnost "Uložit a zamknout". Po zvolení této možnosti již nebude možné popis návštěvy upravovat, přidávat fotky, apod.


Uzamknutou návštěvu pak snadno rozpoznáte, ať už v kalendáři nebo na dashboardu, díky ikoně zámku. Tato vizuální značka vám umožní rychle identifikovat, které návštěvy jsou již uzamčené.

Fyzion umí zobrazovat kalendáře jednotlivých Fyzioterapeutů a nebo jednotlivých místností.

Počet kalendářů je tudíž závislý na počtu těchto subjektů. Limit počtu fyzioterapeutů i limit počtu místností závisí na balíčku, který využíváte. 

V případě PREMIUM balíčku jsou počty neomezené (s rostoucím počtem se akorát zvyšuje cena).

Ano, Fyzion umožňuje online rezervace pro klienty. 

Nastavení online rezervačního systému pro klienty najdete v Nastavení - Rezervace … najdete tam i kódy pro vložení na webové stránky.

Ano. Fyzion umí zasílat SMS klientům před návštěvou (můžete si nastavit kolik dní předem) a zároveň si můžete i nastavit znění SMS, která se bude odesílat.

Ano, Fyzion umožňuje odesílání hromadných SMS i emailů. Pro využití této funkce jednoduše označte v seznamu pacientů ty, kterým chcete zprávu poslat, vyberte mezi SMS nebo emailem, napište obsah zprávy a poté ji odešlete. Navštivte sekci SMS a e-maily, kde naleznete také instruktážní video, které vás provede celým procesem krok za krokem.

Ano, lze exportovat seznamy přijatých plateb pro účetní ve formátu Excel.

Ano, statistiky Fyzion má. Nyní se jedná o tyto přehledy:

- Počty návštěv

- Počet nových pacientů

- Počet výkonů dle jednotlivých služeb (rozděleno na pacienty kteří v daném roce přišli poprvé a opakované pacienty) … jedná se o data, která vykazujete ÚZIS na konci roku

- Finanční statistiky

- Výkony dle fyzioterapeutů

Další přehledy budeme přidávat.

Fyzion zatím toto neumí. Máme to v plánu, ale až někdy koncem podzimu.

Video návody k jednotlivým funkcím Fyzionu

Jak nastavit online rezervace?

Jak pozvat kolegu do Fyzion?

Jak nastavit platbu předem?

Správa skladu a fakturace

Skupinová návštěva v ordinaci

Jak využít možnost diktování?

Jak změnit údaje o platbě pacientovi?

Jak znovu odeslat platbu klientovi?

Propojení kalendáře s Googlem

Uložení rozpracované návštěvy

Hromadné návštěvy v kalendáři

Předplatné

Archivace pacienta

Platba benefity

Smazání návštěvy pacienta

Permanentky

Hromadné sms a email