Snad každý to zná. Pacient vám zrušil návštěvu a vy hledáte mezi poznámkami pacienty, kterým jste slíbili, že bližší termín v případě, že se nějaký uvolní. S funkcí Fronta čekajících na takovou situaci zareagujete v horizontu vteřin. Všechny takové pacienty, kteří vás prosí o bližší termín, můžete jednoduše označit jako čekajícího.
Pacient:
"Dobře, díky, ale kdyby se vám náhodou uvolnilo něco dřív, dejte mi prosím vědět"
Označení pacienti se pak nachází ve speciálním listu Čekající, ve kterém je vidět, kdy byli na seznam přidáni. Jestliže se tak uvolní místo, můžete spravedlivě kontaktovat ty, co byli přidáni nejdřív.
Díky této funkci můžete rychle reagovat na vytvořenou mezeru v kalendáři a nepřicházet tak o čas a tržby.
Abyste nemuseli seznam pracně aktualizovat a hlídat pacienty, kteří již návštěvu dostali, seznam se aktualizuje sám.
Aplikace automaticky pozná, jestliže pacient dostal nějaký bližší termín nebo mu byla návštěva na bližší termín přesunuta.
Samozřejmostí je i odstranění pacienta ze seznamu čekajících manuálně.